Friss Hírek
ROAD SHOW A MAGYAR BOR NÉPSZERŰSÍTÉSÉÉRT
- Részletek
- Kategória: GloboTV hírek
- Készült: 2017. július 06. csütörtök, 13:31
- Megjelent: 2017. július 06. csütörtök, 13:31
- Találatok: 1283
Első alkalommal szervezett a Magyar Turisztikai Ügynökség és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa július 6-án Bor Road Show-t a tokaji Paulay Ede színházban, amelynek az elkövetkezendő időszakban még hat állomása lesz. Az esemény célja az volt, hogy a hazai szőlő- és Bortermelőknek, a vendéglátásban és borturizmusban dolgozó szakembereknek lehetőséget teremtettek a borászoknak a párbeszédre és ezzel teret adott a szakmaközi egyeztetésre és közös stratégia megalkotására is.
„Elit borszalon” létrehozásával, borválogatással és országjárással népszerűsíti a magyar nedűket Magyarországon és külföldön a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa és a Magyar Turisztikai Ügynökség. A road show-val hat helyszínre látogatnak el és huszonkét borvidéket érintenek, amelynek első helyszíne Tokaj volt, mivel a bor szempontjából ez emblematikus. A turisztikai szakemberek az elmúlt időszakban sokat dolgoztak a bor marketing értékpiramis kidolgozásán, amelynek az élén a Tokaji Aszú áll. A Magyar Turisztikai Ügynökség és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa – borászoknak indítanak szakmai rendezvénysorozatot hat borrégióban. A bor- és gasztromarketing július 1-jétől került teljesen új alapokra, a turisztikai ügynökségen belül pedig külön osztály jött létre erre a feladatra.